Informații despre returnarea produselor
În cazul în care dorești returnarea unui produs te rugăm să ne contactezi la adresa de email info@verdia.ro. Astfel vor fi discutate detaliile procesului de returnare.
Conform OUG 34/2014 doar produsele care nu au fost utilizate pot fi returnate. Asigură-te că produsul este în aceeași stare ca la recepționare, în ambalajul original, cu etichetele intacte și însoțit de dovada plății.
În acest caz te rugăm să ne trimiți un email la info@verdia.ro cu solicitarea de retur a produsului. Specifică în email contul IBAN unde dorești să primești contravaloarea produsului.
Contravaloarea produsului returnat va fi rambursată în contul tău bancar în termen de maximum 14 zile de la recepționarea produsului și procesarea returului.
Costul de transport al coletului cu produsele returnate este suportat integral de către client dacă returnarea se datorează schimbării părerii clientului. Dacă returul este solicitat ca urmare a neconformității produsului sau a unei erori (articol defect sau livrare incorectă), taxele de expediere și de manipulare ale produsului returnat sunt plătite de Verdia®, cu excepția cazului în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de transport decât livrarea standard oferită de Verdia®.
Conform OUG 34/2014, următoarele produse nu pot fi returnate:
Produse alimentare care se pot deteriora sau care expiră rapid
Produse alimentare care au fost desigilate de consumator, din motive de protecție a sănătății sau igienă
Produse alimentare care au fost păstrate în condiții necorespunzătoare după livrare (ex. expuse la surse de căldură, umiditate excesivă, lumină directă etc.)
Produse care prezintă deteriorări cauzate de manipularea sau depozitarea incorectă de către client
Produse returnate fără eticheta originală sau al căror ambalaj/capac a fost deteriorat
Dacă ai primit produse deteriorate din vina magazinului, respectivele produse se pot rambursa. Produsele returnate trebuie să fie însoțite de dovada plății
Costurile transportului sunt suportate de Verdia®
Rambursarea înseamnă restituirea valorii produselor sau înlocuirea produselor deteriorate
În cazul în care produsele livrate de noi nu sunt cele din comanda plasată de tine, contactează-ne pentru înlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de Verdia®.
În cazul în care produsul livrat prezintă defecte de calitate (ex. scurgeri, ambalaj spart sau deteriorat), ne asumăm întreaga responsabilitate pentru livrarea unui produs neconform. Astfel, consumatorul are dreptul să solicite fie înlocuirea produsului, fie rambursarea integrală a contravalorii acestuia, inclusiv costurile de transport aferente returului.
Sesizările trebuie transmise în cel mult 72 de ore de la recepționarea coletului, însoțite de dovada achiziției și, dacă este posibil, imagini relevante.
În cazul produselor returnate ca parte a unei promoții care a inclus transport gratuit, dacă returul are loc din motive ce nu țin de calitatea produsului sau de o eventuală neconformitate a comenzii, costurile aferente returnării vor fi suportate de către consumator. De asemenea, în situația în care produsul este returnat cu ambalajul deteriorat sau a fost manipulat necorespunzător, ne rezervăm dreptul de a refuza returul sau de a diminua valoarea sumei returnate, proporțional cu prejudiciul constatat.
Pentru orice întrebări despre returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de email de mai jos.
info@verdia.ro